Managed hostingprovider True breidt directieteam uit

werner-dekkers-2.jpg
  • jpg

AMSTERDAM - 05 juni 2018 - Werner Dekkers is per 1 juni 2018 officieel aangetreden als operationeel directeur (COO) bij managed hostingprovider True. Werner is hiermee verantwoordelijk voor alle organisatorische en operationele zaken om de managed hosting-formule verder door te ontwikkelen.

True helpt organisaties grip te krijgen over de web- en digitale werkplekomgeving om websitebezoekers en medewerkers continu van de juiste functionaliteit te voorzien. De Amsterdamse hostingprovider biedt een managed services-model waarbij onder andere de benodigde systeembeheer- & security-expertise continu georganiseerd wordt voor missiekritische omgevingen van opdrachtgevers.

Om haar managed services model te verfijnen en de organische groei van True verder te faciliteren, versterkt True zich met de ervaring die Werner opdeed bij verscheidene providers in Nederland. Werner begon zijn carrière bij telecomprovider Versatel als Operations Manager. Vanaf 2006 werkte hij in diverse managementfuncties voor Tele2, waar hij zich onder andere bezighield met het verbeteren van bedrijfsprocessen en het implementeren van nieuwe operationele modellen. In zijn laatste functie bij Fox-IT assisteerde hij het managementteam van Managed Security Services.

Samen met Jan-Paul van Burgsteden (mede-oprichter van True) en Olaf van Veen (Commercieel Directeur) zal Werner de dagelijkse aansturing van de managed hostingprovider voor zijn rekening nemen. Werner zal tevens een aantal werkzaamheden overnemen van Jan-Paul, die zich meer gaat richten op de innovatie binnen True, en de dienstenontwikkeling binnen de groep waar True toe behoort: Broad Horizon.

Jan-Paul: “De markt vraagt om een aantal diensten waar we samen met onze partners harder op willen doorontwikkelen. Tegelijkertijd zal de dienstverlening van True op het hoogste niveau blijven om organisaties van de meest wendbare omgevingen te blijven voorzien. Werner zijn achtergrond past perfect bij de organisatie die we zijn en de uitdagingen die voor ons liggen om die omgevingen te blijven bieden aan onze klanten."

Dit bericht verscheen eerder op de blog van True.

Ontvang het laatste True nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL