Amsterdam PHP meetup donderdag 19 september

Lezing over PHP Package Design Principles

19 SEPTEMBER 2013, AMSTERDAM
Vanavond is het weer zover. Amsterdam PHP organiseert samen met True weer een avond vol interessante info, gezelligheid en gratis bier & pizza's. Onderwerp van deze meetup is PHP Package Design Principles door Matthias Noback.

Vanavond opent True de deuren van zijn kantoor voor de maandelijks Amsterdam PHP meetup. Op deze avond zullen rond de 45 PHP-geïnteresseerden bijeenkomen voor een lezing van Matthias Noback.

Schema Amsterdam PHP

De meetup vindt op donderdagavond plaats vanaf 19.00 uur op het kantoor van True aan de Coöperatiehof 16 in Amsterdam. Het programma van de avond ziet er als volgt uit:

19.00 – 19.30 uur: welcome & drinks
19.30 – 20.30 uur: lezing Matthias Noback over PHP Package Design Principles
20.30 – 23.00 uur: pizza, drink en social

PHP Package Design Principles

Dat is het onderwerp van de lezing die Matthias Noback gaat houden. In eerdere berichtgevingen is vermeld dat Jelrik van Hal de spreker van de avond zou zijn en dat het onderwerp van de lezing ‘Environments, line up Vagrant and Puppet 101!’ zou zijn. Helaas is Jelrik op het laatste moment ziek geworden en is Noback zijn waardige vervanger.

True en PHP

Al meerdere keren was het kantoor van True het toneel van de PHP Amsterdam meetup. True vindt het belangrijk om te investeren in de opensource community, waaronder die van PHP Amsterdam. En wij vinden het ook belangrijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van webtechnologie, en zeker PHP. Daarom stellen wij gratis onze ruimte, pizza’s en bier beschikbaar voor de PHP meetups.