TRUE ONDERSTEUNT GROEI ONLINE CADEAUWINKEL YOURSURPRISE MET SNEL EN FLEXIBEL PLATFORM

Optimale schaalbaarheid en garantie uptime – ook bij piekbelasting

Managed hostingprovider True host en beheert het volledige applicatieplatform van de succesvolle online cadeaushop YourSurprise. Het platform ondersteunt de snelle groei van de webwinkel. YourSurprise is momenteel online in twaalf landen en verdere expansie ligt in het verschiet. De online cadeaushop werd onlangs nog bekroond met de Cross Border E-commerce Award. YourSurprise bedient meer dan een miljoen klanten via de op maat opgezette applicatie-infrastructuur.

Slim platform

True is een partij die meedenkt en proactief is. Het heeft een slim platform opgezet, dat ons de nodige flexibiliteit biedt,” zegt Wouter de Vries, algemeen directeur van YourSurprise. “Ook bij piekbelasting, als het aantal bezoekers drie tot vier keer hoger is dan gemiddeld, blijven de prestaties goed. De schaalbaarheid van het platform stelt ons bovendien in staat om onbelemmerd door te groeien.”

Systeem- en softwarebeheer outsourcen

Eerder maakte YourSurprise gebruik van een platform dat wel extern werd gehost, maar waarbij het systeem- en softwarebeheer door YourSurprise zelf werd gedaan. Het bedrijf wilde deze taken outsourcen. Bovendien kon de fileserver van het vorige platform niet elastisch meegroeien met het aantal gebruikers. Dat zorgde soms voor problemen op piekmomenten.

Minder servers, hogere uptime

True ontwikkelde een platform voor YourSurprise dat met minder fysieke servers een hogere uptime en meer bezoekers per seconde garandeert. Het platform laat zich bovendien gemakkelijk aanpassen aan de snel groeiende gebruikersaantallen. Zo is YourSurprise zeker dat het zijn klanten nu en in de toekomst goed en kostenefficiënt kan bedienen, terwijl het geen omkijken heeft naar het beheer.

Ontvang het laatste True nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL