Eerste MySQL user group meetup in Nederland op vrijdag 16 november

16 NOVEMBER 2012, AMSTERDAM
Vrijdag 16 november vindt de allereerste MySQL meeting plaats. Een interessante meeting waar uitwisseling van kennis op het gebied van MySQL centraal staat. De MySQL group zet zich in voor DBA’s, ontwikkelaars, architecten en alle andere geïnteresseerde MySQL gebruikers om hun ervaringen en kennis omtrent de meeste populaire databasesoftware te kunnen delen. Zo’n initiatief is er voor gebruikers al op verschillende plekken op de wereld, alleen bestond zo’n plek in Nederland nog niet.

Tijdens de eerste meeting komen er ervaren sprekers aan bod. Zo zal Erwin Bleeker, Solutions Architect bij True, vertellen over de impact van NUMA op MySQL en zal Daniel van Eeden, oprichter van MySQL user group uitgebreid ingaan op de nieuwe MySQL 5.6.

Managed hosting provider True is trots om als host een bijdrage te kunnen leveren aan de eerste MySQL user group meeting. Vier keer per jaar zal er een MySQL meeting plaats vinden. De meetings zullen over verschillende locaties in het land worden gehouden. De datum en locatie van de volgende meetup zal later bekend worden gemaakt.

Wilt u deelnemen ga dan naar de meetup pagina. Deelname is gratis.

Citaten
""Van de servers die bij True zijn ondergebracht is een groot deel voorzien van MySQL software. Wij zien in de praktijk dat de juiste configuraties binnen de databasesoftware grote prestatiewinsten tot gevolg kunnen hebben. Ook zoeken we altijd naar de beste manieren om databases van onze klanten redundant te laten draaien. De kennis en ervaring die we hebben opgedaan met mission critical online projecten kunnen we met de usergroup delen. Tegelijkertijd kunnen onze mensen van de usergroup leren en deze kennis toepassen bij de oplossingen die we voor onze projecten implementeren en onderhouden."" Olaf van Veen, business development manager, van True: